...WeLcOmE tO My MiNd=0)...

02.04.2005., subota

BaCk To ScHoOl [school really sucks...] i jučerašnji dan=0)
Imamo još samo jedan, jedini dan do početka škole. Uzmem li u obzir činjenicu da u ponedjeljak pišem fiziku, odgovaram zemljopis, a u srijedu povijest zapravo shvaćam da se ne mogu veseliti kraju praznika i početku škole. Nekome bi možda početak škole dobro došao kao prilika da nešto nauče, ali sorry, ja jednostavno nisam taj tip. Ponekad poželim da sama mogu otići na neki pusti otok, da me starci i profesori ostave na miru, pa da tamo i umrem. Stvarno, toliko nas mrcvare sa školom da nam ne preostaje niti sat slobodnog vremena. Ali ono, cijeli puni sat da ne razmišljaš o školi, problemima i ostalim glupostima. No kad pomislim da mi je škola jedna od najvažnijih i temeljnih briga, zapravo sam sretna što nemam i većih problema... Možda je i ovo O.K. I tako to, otišla sam ja još jučer navečer sama u šetnju s Čupkom jer je mojim frendicama bilo prekasno za van, pa sam se sama morala šetat s njim. Mi smo se lijepo šetali po parkiću, pa napravili puni krug oko mog kvarta, pa ponovno došli do glavnog parka, kad je Čupka napao nekakav crni pas i još nekakav manji pas. Čupko se nije sam mogao braniti od "napasnika", pa sam ja brzo uzela nekakav kolac i otjerala lutalice. Stvarno mrzim kada mi netko živcira psa, ionako je i ovako dosta povučen i plašljiv, ne trebaju mi tu još nekakve nametljive đukele. Onda smo se otišli dalje šetati, pa je Čupko malo predaleko otišao i ja sam mu zafučkala jer se na to najbolje odaziva. LoL=0))). I onda si je neki tip zamislio da ja fučkam njemu, pa stvarno na ovome svijetu ima blesavih ljudi… Kad sam došla doma, pripremila sam si hladne vate namočene u mlijeko za oči i pustila si Green Day. Ma zapravo dan je bio odličan da ne mogu niti poželjeti bolji. A i ja sam baš skromna, jel da=0)? I tako to, sad moram ić s Čupkom van jer mi stoji tu pored kompa i moli da ga izvedem van=0). Ja idem i šaljem Vam veliku pusu=0*. Bok.

- 21:18 - Say your opinion (12) - Print and create mosaic - #

Papa Ivan Pavao II.
Mediji neprestano javljaju Papino stanje, veliki broj kršćana diljem svijeta je provelo u molitvi i iščekivanju novih vijesti, a talijanski mediji su se čak potrudili "prvi" javiti da je Papa mrtav. Čak su i na naslovnoj stranici jednih talijanskih novina objavili godinu Papine smrti (2005.), a čovjek je još uvijek živ. Zar nije tužno da se objavljuje godina smrti osobe koja još uvijek živi, pogotovo kada je ta osoba Papa?! Kao da žele da On što prije umre, kako bi prvi mogli objaviti tu "ekskluzivnu" vijest. Još više me čudi što su se svi odjednom počeli moliti za Papu, a dok je još nedavno bio u bolnici trećina tih ljudi uopće nije pitalo za Papu. Sada odjednom svi glume nakakvu nametnutu tugu, mole se za tog velikog duhovnog vođu, a njihovo je srce do sada bilo potpuno prazno. Važno je što se osjeća u cijelome svome životu, a ne samo u zadnjim trenucima života te velike svete osobe. No, kako god stvari loše bile, još uvijek možemo vjerovati u čuda. Možda se Bog smili nad tim čovjekom dobroga, postojanoga i čistoga srca poput sunca na nebesima, te mu podari još nekoliko godina života prije nego što mu otvori svoja vrata raja. Slobodno svi možemo vjerovati u čuda, jer čuda postoje. Samo treba malo dublje zaviriti da bismo ih pronašli…

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:37 - Say your opinion (7) - Print and create mosaic - #

01.04.2005., petak

Welllll=0)))...
So, danas je 1. travanj- odličan dan da nekog, hm, zajebeš=0). LoL. I tako sam ja već rano ujutro smislila nekoliko zajebancija za svoje cure i za starce, no većina njih mi nije prošlo, što me vrlo deprimira=0(((. Polako počinjem sumnjati u svoju dobru glumu i pitam se zašto mi ne uspijeva nasamarit neke ljude (što bi mi u običnim danima uspjelo vrlo glatko). Očito su se svi pripremili na zajebancije za 1. travanj. Prvo sam nasamarila svoju dragu baku=0). Ustanem se ja lijepo ujutro, odem u kupaonicu i izletim van derući se: "Aaaaaa, baka u kupaonici je miš!!!!", a baka odgovara: "Miš? A sve sam jučer pospremila!! Odi brzo po metlu!". I odem ja po metlu, donesem je i baka brzo uzme metlu i ode u kupaonicu. "Di je? Sad ću ga ja…"."Ahaa, jesam te!!!", odgovorila sam joj. Tada smo se i baka i ja počele smijati=0). Baš sam jako željela nasamarit svoje cure, no prokužile su me, a i mama je preko telefona bila vrlo sumnjičava. Shvatila sam da i za prvo- travanjske šale postoje neka pravila kojih se morate pridržavati:
1. Šalite se do mile volje, ali nemojte prelaziti granicu. To znači da šale nikako ne smiju biti tipa: netko je umro u obitelji, doživio saobraćajnu nesreću ili je završio u bolnici. Znači, pokušavajte se orijentirati na neke drugačije, blaže teme, jer bi ovako mogli izazvati kontraefekt.
2. Uvijek se šalite licem u lice, kako biste u potpunosti mogli uživati u zbunjenom izrazu lica vaše žrtve.
3. Svladajte smijeh, znači možete se početi smijati tek kada šalu privedete kraju.
I za kraj…
4. Budite spontani i prirodni da bi Vaša šala uspjela u potpunosti.

Dragi moji, želim Vam ugodno smijanje. LoL. Pusa=0***.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 16:06 - Say your opinion (10) - Print and create mosaic - #

31.03.2005., četvrtak

- BeRmUdSkI_TrOkUt -
Jeste li možda danas, u 11:40 na RTL- u, pogledali odličan avanturistički film "Bermudski trokut" (Bermuda" s Triangle)? Ako jeste, onda znate o čemu se radi, a ako niste, evo kratkog uvoda: Obitelj Everman uputila se na jedno dugo i toplo ljetovanje, kad je njihovu idilu prekinula snažna oluja koja je uništila svu opremu i unajmljenu jedrilicu. Evermanovi igrom slučaja dospijevaju do nepoznatog tropskog otoka nastanjenog mnogim brodolomcima i misterioznim plemenom domorodaca koje posjeduje nadljudske moći. Sumnjajući u istinitost priča o "Bermudskom trokutu", Evermanovi pokušavaju pronaći izlaz za odlazak s otoka, no to im nikako ne uspijeva. Uskoro dolazi u pitanje život njihovog sina koji boluje od dijabetesa, a na otoku pomalo nestaje inzulina. Tada počinje borba za njegov život i niz čudnih i neobjašnjivih događaja...
No jesmo li sigurni što je uopće Bermudski trokut, zašto je tako nazvan i što je sve istina o nestajanju brojnih brodova i zrakoplova? Drugi.Svijet. com donosi zanimljiv i poučan tekst:

Na Zemlji postoje područja u kojima se dešavaju tajanstveni nestanci aviona, brodova, podmornica, a s njima i sva posada. Najpoznatije područje u kojima se dešavaju takvi misteriozni nestanci zasigurno je Bermudski trokut. Njega omeđuju Florida, Puerto Rico i Bermudski otoci. Samo od 1945. godine dogodilo se 1 000 misterioznih nestanaka od privatnih brodova i aviona do komercijalnih mlažnjaka i putničkih brodova. Ni nakon mukotrpne potrage nisu našli olupine brodova ili aviona.
Kao da su negdje prebačeni.
Najpoznatiji slučaj nestanaka aviona je onaj leta 19. Vođa tog leta bio je Charles Taylor, a uz njega su bila još četiri pilota. U jednom trenutku, dok su letjeli, instrumenti su ''poludjeli'' i vođa je izgubio orijentaciju. Ubrzo je poslana spasilačka ekipa, ali ona i svih pet aviona leta 19 nestali su i nikada ih više nitko nije vidio. Nestali su kao da su prošli kroz nekakav prolaz koji vodi u drugu dimenziju.
Avion cessnu 172 slijedio je čudan oblak. Instrumenti su prestali raditi, a pilot je izgubio orijentaciju. Avion se srušio, a preživjeli su posvjedočili istinitost događaja.
Nisu samo avioni nestajali. ''Nestanak broda Body Too više je nego nevjerojatan'' piše poručnik američke obalne straže Richard Blias. ''Brod je imao radio-stanicu, a nije tražio pomoć! Isključeno je da bi nevrijeme ili eksplozija potopili brod.''
Brojni nestanci u proteklih 50 godina:
Britanski transporter York 1952., mornarički Super Constellationa 1954., civilni teretni zrakoplov 1966., dva Stratotankera 1963. ...U tim je nestancima živote izgubilo više od 200 ljudi.
Avion DC3 poletio je 21.rujna 1981. iz Fort Laundala. Vrijeme je bilo lijepo i činilo se kao da će let proteći bez problema. Sve je bilo u redu dok avion nije stigao do kubanske obale. Veza je prekinuta, a avion je nestao s ekrana. Odmah je počela potraga za njim ali ni nakon tri dana ništa nije pronađeno.
Sve su to slučajevi za koje nije ponuđeno pravo rješenje, ali zato postoje brojne teorije. Stručnjaci za hidro dinamiku iz Trontheima nakon dugogodišnjeg proučavanja nestanaka u Sjevernom moru došli su do nekih pouzdanih zaključaka. Otkrili su ''prag'' kontinenata duž tih opasnih zona. Ona ima oblik i razmjere koji u određenim vremenskim prilikama mogu izazvati izuzetna strujanja mora. Te struje uz pomoć oluje dolaze ustaljenim morskim strujama, sudaraju se i ponekad se gotovo okomito podiže vodena masa i nastaje ''piramidalan val'' velikih razmjera. Oni misle da je baš to pravi odgovor za nestanke brodova jer brod, posebno teretni, neće moći izbjeći potapanje, ako se susretne s takvim valom. On se u tom slučaju nagne na jednu stranu, teret se pomakne pa se tako poremeti težište broda. Potapanje je neizbježno. Ali kako objasniti nestanke aviona? Na to pitanje stručnjaci iz Trontheima nisu dali odgovor jer ih ne zanima. Oni isključuju prisustvo letećih tanjura iz svemira ili morskih dubina. Brojni svjedoci tvrde kako su vidjeli NLO u području Bermudskog trokuta. Neki čak govore kako su ih vidjeli dok su se strmoglavo spuštali prema moru kada se ono otvorilo, a potom zatvorilo, kada je NLO ''ušao''. Mnogi spominju i zelenu izmaglicu, prema kojoj su kasnije napravili pokus Philadelphia, kako okružuje avion ili brod. Bermudski trokut i dalje ostaje jedna od neriješenih misterija u kojima i opet nepoznati leteći objekti imaju umiješane svoje prste.

BeRmUdSkI_TrOkUt:

- 17:00 - Say your opinion (12) - Print and create mosaic - #

30.03.2005., srijeda

=0)))...
Danas mi je jedan od ljepših dana u životu, nema mjesta za depresiju. Zapravo, ne znam zašto mi je taj dan toliko lijep, samo znam da mi je lijep=0))). LoL. Anyway, napisala sam nekoliko novih pjesmica, pa ću ih uskoro najvjerojatnije stavit na svoj blog. Začudo, ove uopće nisu tužne kao većina mojih pjesama, nego zrače životom i ljepotom=0). Čak mislim da su one zaslužne za ovaj lijepi dan, jer me moje pjesme najčešće ražaloste, no ove su mi nekako uljepšale život=0). Navečer idem sa psom van gdje će bit moje cure pa ću konačno imat društvo za šetnju. Možda čak odemo do jednog dućana tu u kvartu da si kupim narukvicu koju si već dugo želim (inače, narukvice su moja velika ljubav- imam ih više od 100 komada). I taq, želim Vam lijep ostatak dana=0). Velika pusa do plavoga neba i bijelih oblaka=0*****. LoL. AjD BoK=0).
- 19:07 - Say your opinion (14) - Print and create mosaic - #

29.03.2005., utorak

VJERNOME PSU
"Čovjekov jedini potpuno nesebičan prijatelj u ovom sebičnom svijetu, jedini koji ga nikad ne napušta, jedini koji se nikad neće pokazati nezahvalnim i koji ga nikad neće izdati jest njegov pas. On će stajati vjerno uz njega u bogatstvu i u siromaštvu, u dobru i u zlu. Spavat će na hladnom tlu, na ledenom vjetru i snijegu samo da bude uz svoga gospodara. Ljubit će ruku koja mu ne može ponuditi hranu, lizat će rane koje nastaju u dodiru s okrutnošću svijeta. Čuva svog siromašnog gospodara kao kraljevića. Ostat će uz njega i kad ga svi drugi napuste. Kad imetak propadne i sav ugled nestane, njegova je ljubav postojana poput sunca na nebesima."
- Senator George Vest, 1870. (Iz knjige "Čuvari", Deana R. Koontza)

Zar nije prekrasno kad znaš da postoji netko tko će zauvijek ostati uz tebe, braniti te i umrijeti za tebe ako je to potrebno? Jedini koji te nikada neće iznevjeriti, iskoristiti i poniziti je čovjekov najbolji prijatelj, pas. To maleno stvorenje cijeni svaku tvoju dobru gestu, oprašta ako ga udariš u bijesu čak i kada to nije zaslužio i vječno ostaje uz tebe kada te svi drugi napuste. Ovaj sam tekst posvetila svom psu kao zahvalu za sve ove godine što je bio uz mene i nesebično dijelio sa mnom dane sreće, ali i tuge. On je taj koji me nikada nije napustio, koji je svaki trenutak mog života učinio sretnim i koji me utješio kada su mi dani bili sivi, bezlični i tamni. Moja ljubav prema njemu je beskrajna jer živi vječno, baš kao i sjećanja na sve lijepe trenutke koje je proveo sa mnom.
Tvoja A.

- 17:17 - Say your opinion (10) - Print and create mosaic - #

28.03.2005., ponedjeljak

BaCk To ReAlItY
Eh da, običan dan bez ičeg posebnog o čemu bih Vam mogla pisati. Cijeli dan pokušavam maknut DSO Exploit i već sam očistila comp Nortonom i Spybotom nekoliko puta... Došlo mi je da razbijem cijelu tipkovnicu. Stvarno već me boli glava od svih tih šifra i kodova, no nitko ne može riješit taj problem osim mene, tako da sam prepuštena sama sebi. LoL. I taq to, završio nam je Uskrs i za 6 dana počinje škola. Moramo se vratit svim tim glupim ispitima i namrgođenim profesorima. Ma, nema veze, iskoristite praznike dok još traju=0))). Sve što je lijepo ne traje vječno, tako da... Idem ja, svima Vam šaljem veliki kiss=0***. Bok.
- 19:19 - Say your opinion (6) - Print and create mosaic - #

27.03.2005., nedjelja

UsKrS
Yeah, ne može meni niti jedan dan proći (čak niti Uskrs) da me mama ne podsjeti na školu i kaže mi da bih mogla ić učit povijest (Thanks mama!!!). Anyway, neprestano se trudim biti dobre volje, širiti oko sebe pozitivne vibracije, no moja mi draga mama to jednostavno ne dozvoljava. Kada sam dobre volje- ona ga pokvari, kad se smijem- ona želi da plačem, kad izmislim toplu vodu- ona mi uništi nadu i samo kaže da to ne valja. I sad sam ostala zatečena i ne znam što da napravim?! Ako se (ponovno) sukobim s njom, zabranit će mi net i uništit sve praznike, a ako joj povlađujem mislit će da je njeno ponašanje u redu. I tako to… moji praznici prolaze bez ikakve šanse da ispadnu u redu, svoje cure sam odjebala jer mi se nije dalo ić van (znam da sam bezobrazna), a večeri većinom provodim u dosadnim šetnjama sa svojim psom. Ma dobro, kao da je to važno?! Ne želim da moje loše raspoloženje utječe na moj blog i da te negativne vibracije koje neprestano pokušavam prikriti pronađu svoj put putem bloga=0))). Barem ću si na ovaj dan priuštiti dobro raspoloženje, ako mi to inače ne uspijeva. Anyway, danas sam s mamom i bakom bila na misi i bilo je baš zabavno. Mislim da mi je to bila jedna od najkraćih i najzabavnijih misa u životu (a nije ih niti bilo puno, priznajem da ne idem često u crkvu…). Baš mi je bilo zakon unatoč tome što sam morala stajati izvan crkve jer unutra nije bilo mjesta, pa sam se mogla zabavljati pogađajući imena i zanimanja ljudi. Nije da nisam slušala velečasnog i pratila misu- JESAM, samo sam usput pogađala kako se zovu svi ti nepoznati ljudi koji su stajali do mene i čime se bave. Bilo je O.K., dok moj šok nije izazvala nekakva odurna glista na koju sam stala i koja je bila tako odurna i tako fuj da mi se zgadio cijeli uskršnji doručak. Ionako nisam niti namjeravala ništa jesti cijeli dan, jer sam na dijeti i u posljednje se vrijeme bavim tjelovježbom, a ujutro sam čak napravila i 200 trbušnjaka. Sada pokušavam pronaći neki program da maknem virus iz svog compa (našla sam nekakav StopSign, ali se micanje tog programa iz compa naplaćuje i prekomplicirano je). Ako mi se comp ponovno pokvari opet ću ga morat nosit na servis i neću se moć javit na svoj blog (osim možda iz knjižnice, ali sumnjam… nemam vremena odnijeti knjige u knjižnicu, a kamoli da bih imala vremena za pisanje svojih «pametnih» postova svaki dan). I tako to, uživajte mi i budite dobri, lijepi i pametni=0))). LoL. Pusa=0*****.
- 12:21 - Say your opinion (25) - Print and create mosaic - #

/I have got a problem/
Imam stvarno jako ozbiljan problem u vezi mog compa. Neki dan sam na iskonovom serveru dobila e- mail koji me poziva da pomognem nekoj obitelji u Južnoj Americi. Pošiljatelj je bio nevidljiv, a iskon ne dopušta brisanje e- mailova prije nego ih pročitaš. Ja sam otvorila e- mail i očito mi je ušao virus, jer pola toga na blogu mi ne radi i comp mi je znatno usporen. Sad ne znam što da napravim, već sam ga nekoliko puta očistila Nortonom, no virus se još zadržao u compu. Svaki Vaš savjet je dobrodošao. Hvala i pusa=0*.
- 09:21 - Say your opinion (7) - Print and create mosaic - #

Copyright © 2005. AnDrEa a.K.a Frika. All rights reserved.